Almost 40 years experience!
70000m in stock!
Always the first trends.
Rated with a 9.8
Home /

complaints

Heeft u een vraag m.b.t. een klacht of andere opmerking kunt u deze stellen via het contact formulier in onze webshop.

Gaat de vraag over een lopende of geleverde order dan kunt u ook reageren op de mail met orderbevestiging of factuur die u in uw mailbox heeft ontvangen, dan hebben we meteen de juiste gegevens bij de hand. En gemakkelijk voor u.

Is er per ongeluk iets mis gegaan met uw bestelling, ook wij kunnen een fout maken, of misschien hebben we een stoffout of vlekje over het hoofd zien. Beantwoordt u dan uw factuur mail met een duidelijk omschrijving, eventueel foto en als het een vlekje of foutje betreft ook de afmeting waar het ongeveer zit bijvoorbeeld. Graag ook de foto van de bijgevoegde paklijst uit de doos bijvoegen a.u.b.

Klachten dienen binnen 2 weken gemeld te zijn, nog voordat de stof gewassen of geknipt is uiteraard.

We zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!



Groeten Team KicKenStoffen

 
Accept selected cookies

 Bestel op tijd! Vanwege Hemelvaart gaan er deze week geen orders uit na woensdag. Order geplaatst voor 10u woensdag gaan zeker nog metde post mee. Daarna doen we ons best natuurlijk, maar geen garantie. Vanaf maandag 13mei worden de bestellingen en mailtjes weer verwerkt zoals jullie gewend zijn van ons. Iedereen die langer heeft moet wachten dan onze beloofde verzendtijd krijgt iets extra's van ons voor het ongemak.

Bedankt voor het begrip!


Groetjes Bianca en team KicKenStoffen