Categories

complaints

Heeft u een vraag m.b.t. een klacht of andere opmerking kunt u deze stellen via het contact formulier in onze webshop.

Gaat de vraag over een lopende of geleverde order dan kunt u ook reageren op de mail met orderbevestiging of factuur die u in uw mailbox heeft ontvangen, dan hebben we meteen de juiste gegevens bij de hand. En gemakkelijk voor u.

Is er per ongeluk iets mis gegaan met uw bestelling, ook wij kunnen een fout maken, of misschien hebben we een stoffout of vlekje over het hoofd zien. Beantwoordt u dan uw factuur mail met een duidelijk omschrijving, eventueel foto en als het een vlekje of foutje betreft ook de afmeting waar het ongeveer zit bijvoorbeeld. Graag ook de foto van de bijgevoegde paklijst uit de doos bijvoegen a.u.b.

Klachten dienen binnen 2 weken gemeld te zijn, nog voordat de stof gewassen of geknipt is uiteraard.

We zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!



Groeten Team KicKenStoffen

 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accept selected cookies
Something extra as a gift from us until the 8th of May if you order for € 50 of fabrics - dringend the summer time.


Kind regards team KicKenStoffen